PIMA'nın Kalite Politikası
PIMA'nın Kalite Politikası

PIMA, mükemmelliği ve tavizsiz kaliteyi şirketin başarısının kritik bir koşulu olarak kabul eder. Hedefimiz, kalite ve güvenilirlik açısından lider alarm sistemleri geliştirmek ve üretmektir. Bu, şirketin müşterilerine paralarının maksimum değerini sağlamak içindir.

Kalite ve düzenleyici gerekliliklere yönelik farkındalık ve bağlılık her PIMA çalışanına aittir. Şirket yönetimi ve çalışanları, Şirketin kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek için hareket edecek ve bunu PIMA ve çalışanlarının tanıtımı için önemli bir değer ve hedef olarak görecek.

PIMA, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan ulusal ve uluslararası standartları ve gereksinimleri karşılayan kaliteli ürün ve hizmetler sunarak müşteri memnuniyetini artırmayı taahhüt eder.

PIMA, ürünlerinin ve hizmetlerinin kalitesini iyileştirmek için ISO 9001 (2015) ve ürünler için geçerli yasaları, emirleri ve düzenlemeleri benimser.


Kalite yönetim sistemi

PIMA'nın kalite politikası, prensipleri olan bir kalite yönetim sistemi tarafından uygulanmaktadır:

• ISO 9001 (2015) ile uyumlu kalite yönetim sistemini sürdürmek, belgelemek ve uygulamak

• Belgelenmiş prosedürlere göre çalışın

• Ürün ve hizmetlerin kalitesini etkileyen tüm süreç ve aşamalarda kalite sistemini işleten ve sürdüren ilgili yönetici ve çalışanları dahil etmek

• Aynı anda düzeltici ve önleyici eylemi de içeren sistemin verimli ve etkili işleyişi için iç denetim ve denetim mekanizmalarını sürdürürken tanımlanmış kalite hedeflerine göre hareket edin

• Kalite sistemi prosedürlerini ve uygulamalarını periyodik olarak gözden geçirirken, iyileştirmelerini sürekli koruyun